måndag 21 juli 2014

Höskörden


Förra året blev inget höjdarår för höskörden. Detta året blev ett utmärkt höväder och jag fick mina efterlängtade småbalar till pollarna. Och jag hade ju tur att vara höggravid och slippa att både köra ihop höet och få in det...Sicken tur;) Skämt åsido faktiskt, jag LÄNGTAR efter att få slita lite igen. Eller mest längar jag efter att kroppen ska funka som den ska igen. Men det blev runt 160 rundbalar hö. Och det finns nu för försäljning, precis sånt hö jag vill ge mina hästar.



Min solstråle fick känna på rejält barnarbete då hon mer än gärna släpade in balarna åt Pappsen, vilken råstyrka!



Jag hoppar av från ämnet...

Mina favoriter som går för jämnan just nu..
Annie Leibovitz, Timbuktu
Slå mig hårt i ansiktet, Thomas Stenström
Cannoball, Lea michele

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar