onsdag 7 april 2010

Släkten är värst??

Haha, ja i måndags så var det påskmiddag med familjen.Och om ni känner mig väl så vet ni att jag är väldigt familjekär!Jag stod i valet o kvalet om jag kunde åka, jag är ju utfattig men jag drog igång bilen mot fastlandet iallafall. Åhh vad roligt det var, hela feta familjen var samlade och som vanligt var ljudnivån hög. Alla försöker överrösta varandra för att få en syl i vädret...ja skriker man inte så får man sitta tyst;)
Sen startade armbrytningen som vanligt,hehe! Lillebror tyckte att det va jobbigt o bryta mot mig, han bara- faan va stark hon e??!! Japp och där har vi bevis på att muskler som är uppbyggda utav riktigt arbete håller tusen gånger längre än gym-muskler!! Ja jag har faktiskt vunnit över brorsan i jägarsitsen mot vägen:) Haha mina benmuskler är inte o leka med, men det vågar ju inte brorsan erkänna;)

God mat o bästaste familjen så var denna dag lyckad!!!

1 kommentar: