söndag 25 april 2010

Fix :)

Okej inte för att låta sådär perfekt jämt men igår var en helt underbar dag... Jag har många dåliga dagar tro mig;) Försöker bara se på det positiva mest. Jag och Pontus åkte in till plantagen igår för att införskaffa lite skoj till trädgården, Pontus har nämligen gjort ett land där han ska ha jordgubbar, potatis, morötter och rödbeta. Och när Pontus får för sig något såhär roligt då är det bara att åka o inhandla innan han ångrar sig :) Så han körde som en tok med jordfräsen och jag planterade lite krukor och min svartvinbärsbuske jag köpt, mums! Vi tog också vårat skanskasläp till gödselstacken och öste in massa hästbajs som vi hällde på varenda land vi har. Hela dagen var vi ute och plockade i jorden. Jag tog en liten break för att gå ut och rida Diva. Hon var så jäkla duktig. Lite pigg, men inte så det slog över.
Haha på kvällen hände något roligt, Pontus som hade grävt så med händerna tyckte att han behövde lite lotion. Så han frågade om jag hade någon. - japp uppe vid sängen. När han kom ner så sa han - gud det glittrar ju om händerna. jag tittade och luktade -hahaha du har ju tagit min brun utan sol med glitter i!!haha brun och fin blev han:)
Ska lägga in lite bilder på trädgården sen...
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar