söndag 25 april 2010

Jag ångrar mig!

Jag ångrar mig det blir inga bilder på trädgården. Min syster läser bloggen och jag kom på att hon ska inte få se allt förrens hon drar sitt arsle över bron och tittar själv;) hihi!!

Så här kommer lite bilder på Diva istället, det är från idag jag tömkörde och hon var skitduktig. Så jäkla lugn, det är tillomed så jag börjar fundera på om skadan har gått upp eftersom hon e lugn som en filbunke. Men den tanken gick bort samtidigt som jag tänkte den eftersom sista gången vi red henne när hon inte var okej så fösökte hon kasta av Annika. Helt skogstokig, så det är ju helt tvärtom... Men jag funderar på att fråga Annika om hon vill komma o titta någon dag. Så hon kan se så hon går rent. Det är lite svårt o se när man springer flåsandes brevid med tömmar i handen. Och när jag rider henne så försöker jag att inte vara på volter så det är svårt o känna någon hälta, för är det något så är det yttepytte liten hälta. Och det tycker jag iaf är svårt och känna på rakt spår.

Förresten tror ni jag blev rädd när jag skulle stänga grinden och denna satt på stolpen!!!faan nu kommer spindlarna!






Bye bye!

2 kommentarer:

  1. är de där EN SPINDEL???!?!?!?!?!? för i så fall är domedagen här. när dom är så där stora. jag behöver söka hjälp! tack & hej.

    SvaraRadera
  2. Va fin Diva är!!! Haha, äcklig spindel!!
    Stackars er ;P

    Puss

    SvaraRadera