onsdag 25 juni 2014

Midsommar

När alla intog ön då emigrerade vi. Det finns några fördelar med att bo på Öland men turisterna under midsommar är icke en av dom. Enligt våran familj då, som får en slags social fobi när bilarna börjar komma i massor. Vi hade istället fixat djurvakt och tog en välbehövlig helg i de småländska skogarna. Syster hade baxat upp med god mat, annars var det mest gott och mysigt sällskap. Det traditionsenliga midsommar skippade vi, och körde istället på en fisketripp i lagom tempo för pregnant lady. Jag lyckades kroka TVÅ aborrar, mina två första!!:)
När Emilia knoppat in var det myskvällar och sedan romantik i solnedgången!
HAHA jag somnade i samma sekund som Emilia och jag la huvudet på kudden. I ungefär en vecka nu så har jag inte haft någon energi alls, det känns verkligen att kroppen vill ladda inför stundande BF.
Så nej, allt är icke som ett perfekt fb uppdatering. Nej i verkligheten så ligger man med flöttigt hår och tar varenda tillfälle att få somna direkt.

Bilder från midsommar kommer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar