onsdag 11 juni 2014

Chillat

Idag ville mitt lilla yrväder till dagis. Så min dag har spenderats i soffan på altan med boken
En mamma blir till av Malin Wollin. Jag köpte boken igår och slukades in och snipp snapp slut så var den slut. Underbar bok som jag redan känner för att läsa om och om igen. Den är så upplyftande och man gråt/skrattar sig igenom den. Det är en bok till alla kvinnor om att stärka varandra. Vi måste ge varandra en stor klapp på ryggen och berätta hur jävla bad as vi är! Jag är så jäkla upprymd efter denna bok och känner mig så tillfreds med att jag är den bästaste av alla mammor till MIN dotter! Så till alla mammor, farmödrar, mormödrar och alla som väntar efter sin bebis läs denna bok.
Ps. min underbara kaffekopp som jag fick i morsdagpresent;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar