tisdag 10 juni 2014

Kalldusch

Mer o mer kläder åker av tills man sitter i trosor o bh. Och man undrar om man är konstig om man skulle ta o näcka lite?! Trosorna och bh-n suger upp svetten och när man har bytt underkläder 4ggr på en dag så kan det väl få va ok även för en vuxen o lufta lite. Jag söker skugga som ett barn söker glass på sommarn. Och när jag väl funnit den då strandar jag där som en stor blåval.
Ja för jag vet jag är riktigt tjock när jag är preggo. Det är inget som undkommit mig, men jag har fått höra fina kommentarer som - men hur har du kunnat gå upp så mkt när du spyr jämt?
Jo det ska jag förklara så fint, till er som aldrig haft foglossning. Man kan inte gå!!! Varenda steg är som tusen knivar i ryggen. Har jag suttit i en kvart kommer jag knappt ur stolen. Därför är det otroligt lätt att räkna ut om man får foglossning i månad 3 och sedan successivt blir mer och mer förlamad så kommer vikten väldigt lätt. Låt folk få ha sina gravidkilon och sluta snacka om hur ditten o datten har blivit tjock. Vafääään jag älskar hur min kropp ändå med alla krämpor har kunnat bära två barn!! Och kommer det gäddhäng och daller på röven för det så skiter jag i vilket! För jag har fått två underbara barn!!! Det är inte dåligt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar