torsdag 16 december 2010

Lunch

Idag tog jag röda fanan över bron för att inhandla häst och hundmat, och träffa tjejerna för en lunchdejt! Jag fokuserade mest på den goda maten, medans dom andra satt och spejade potentiella partners hela tiden;) Vi hade supermysigt och hängde nog kvar i 3timmar innan kinesen började glo lite irriterat, vi fattade piken och gick... Vi hann oxå med byte av julklappar för let`s face it, snart är det jul. Och det är ju riktigt roligt att få smygöppna lite paket. När man var liten så var det ju skitjobbigt att vänta till julafton. Men nu är man ju gammal och då får man bestämma själv, jippi! Så utav Sparris fick jag jättegott te (japp jag har redan smakat) och supergod choklad. Och utav Annika fick jag stängselhandtag som hon hade sett att jag behövde, då mina var sönder som attans. Sen fick jag oxå något så roligt som ett måttband som mäter vikten till Diva, men det var väl ingen pik Annika? ;) Tror bara hon vill att jag ska dosera rätt vid avmaskningar:) Jag hoppas du kom iväg till Ninaträningen sen Sparris, att du alltid ska ha sån otur med vädret! :(

Tyvärr kunde jag inte lägga in några bilder för jag har slarvat bort sladdjäklen.

1 kommentar:

  1. jättemysig dag, jag tycker så mycke om mina två bästa vänner <3 puss på er!
    men jag spanade verkligen inte ellan, de står alltid sparris för ;)

    SvaraRadera