måndag 21 februari 2011

Ojoj

Mycket har hänt! Ifredags gick våran söta Ninnis och dog... Jag hade släppt in honom i Divas box så han skulle få springa av sig lite, och sen på kvällen låg han död. Jäkla skit. Men Eva o Greger trodde han var lite till åren så jag hoppas det var naturliga orsaker. Han var iaf pigg ända till slutet.

I Söndags var jag och firade Annikas födelsedag! Hipp hipp hurra för Annika som nu börjar bli en riktigt oldie ;) Hon fick massa bra o ha grejer till stallet utav mig o sparris. Vi blev bjudna på hemmapizza och prinssestårta, mums! (Det där o tänka på vikten nu efter man har varit me barn va som bortblåst på detta kalas) Jätte mysigt hade vi det och Emilia sov mest som vanligt. Hon tänkte väl att med detta kackel så är det nog bäst att försöka sova sig igenom det. Jag fick även träffa mannen i Annikas liv :) (äntligen) efter typ 1år eller?hehe! Han var supertrevlig och jag hoppas att dom gifter sig o skaffar barn snart, hihi!

Imorgon bär det av mot Färjestan för mammafika med tjejerna, superskoj!! Hoppas att Emilia kommer gilla det lika mycket:) Tror jag säkert. Dom ska även börja med babysim i borgholm så det kommer vi defenitivt börja på:)

Nu ligger Emilia och luftar baken i babygymmet och hon har redan hunnit kissa ner två handukar o prutta ner en... Men hon är riktigt nöjd:) Sprattelfia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar