fredag 11 februari 2011

Jag måste erkänna en sak

Ja nu är det dags för en liten bikt. Jag får väl lov att erkänna min tantvarning, för jag har nu länge troget följt Hem till gården... Ja ni hörde rätt, Hem till gården. Och i just lööve it! Denna underbara serie om livet och skvallret på småbygden. Jag och min mamma följer noga intrigerna för att sedan ringa och prata om senaste nytt som den där jäkla Andy som har blivit helt crazy och borde gå o dö så serien slipper honom. Ja ni hör jag är helt enkelt fast i tantträsket, och jag kommer stanna kvar till serien dör om inte jag dör först. För vad jag minns så har min mamma alltid tittat på denna serie så den kanske överlever mig ;)

Så där har ni det, jag kände att jag behövde få det av bröstet så jag kan gå vidare;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar