onsdag 9 februari 2011

Ett av alla första gånger...

Jag har ju glömt att berätta att Emilias första leendet kom den 28 januari! Efter ett riktigt skrovmål på morgonen så tittade hon upp på mig och log så brett så jag började grina...som vanligt när det gäller mig! Helt underbart, och efter det så skrattar hon hur mycket som helst. Hon skrynklar ihop hela näsan när hon ler hur sött som helst!

Idag har det ju varit en helt underbar dag så jag bestämde mig för låång promenix me doggi och vagn. Hur skönt som helst och med Sparris flåsandes i örat så kunde det inte bli bättre;) Jaja jag vet Sparris, jag flåsade minst lika mycket. Så ingen sniken kommentar om det. Tack! Så nu ligger Embla o sover nyduschad och helslut efter promenaden.

Alla nöjda o glada förutom pollarna, får väl ge dom lite löööve ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar