tisdag 1 februari 2011

Happy birthday to me!

Okej lite försent men skit i det...
Full rulle hela helgen. Lördag var kalas för familjen och på söndagen var mina vänner bjudna på middag, jag skippade nämligen 25-års festen och bestämde mig för något så lugnt som en middag. Jag hade det såå trevligt och fick massa fina presenter som ett par riktiga tömmar till Diva:) Jippi nu kan vi äntligen börja galoppera på töm, inte en dag för sent;) Och utav mina vänner fick jag ett presentkort på skansen spa,och som kommer bli en tjejkväll för oss girls så himla härligt att få skämma bort oss allihopa riktigt ordentligt. Det kan behövas emellan ko och hästskiten och för mig spyorna som läggs titt som tätt på axlar och soffan i vagnen på mattan jaa ni fattar...
En super lyckad helg med dom bästa! Förutom syster då för hon var sjuk men nästa helg blir jag firad igen och vad går upp mot att bli firad tre helger i rad?? Tänk er öppna presenter så ofta:)

Annika har svåra problem med att vara normal på bilder;)









Elliot var mycket förtjust i sin nya kusin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar