tisdag 23 november 2010

Ni kanske har funderat på om jag inte är uttråkad när jag sitter här dag ut o dag in? Ville bara försäkra er om att jag har det helt underbart. Får göra allt i min egna lilla takt och soffan blir riktigt bekväm i vilopauserna. Jag hinner för en gångs skull med allt utan att behöva stressa (för let`s face it, hur ska man kunna stressa med alla dessa kilon extra).
Igår var jag med min söta bästaste mamma på spa och själv fick jag en bodyscrub och ansiktskur. Mamma tog en örtkur som lät hur härlig som helst! Bästa med behandlingen var armarna och benen, hur skönt som helst. Eftersom jag hade legat vaken två timmar den natten så var jag på väg in i drömmarnas värld där på britsen. Efter så gick jag in på äventyrsbadet för att simma lite. Åh herregud jag var lätt som en plätt igen! Jag kunde röra mig någorlunda fritt igen och det var så härligt. Men vad har hänt med flåset? En länga och sen fick jag hänga vid sidan och flåsa ett tag innan jag kunde simma igen... Näe detta får jag ta tag i vid ett senare tillfälle;) Efter denna sköna simtur skulle jag ta mig upp och herregud jag hade inte räknat med att få dra upp vad som kändes som en elefant ur basängen. Benen var som blyblock blandat med geleklumpar. Men upp kom jag och skönt var det.

Mina stackars hästar får snart stå inne dygnet runt pågrund av allt regn. Det skulle visst regna imorgon oxå och jag vetifan hur jag ska göra. Alla täcken är genomsura så det blir nog inte många timmar ute imorgon. Bette skakade som ett asplöv när jag tog in dom och då hade hon ändå haft ett täcke på sig. Stackarn!

Så idag fick ni mest bara massa pladder tycker jag det känns som, men men!

1 kommentar:

  1. hahaha du är ju för rolig knubbe!!
    kul att ni åkte på spabehandling, de finns ju inget som känns så lyxigt som de :)

    SvaraRadera