måndag 8 november 2010

Full rulle, and i like it! Hallowenfesten var super rolig och som vanligt när familjen Andersson träffas så var det munhugg och höga toner i alla samtal. Den som får sista ordet i varje samtalsämne vinner... Lillebror som egentligen skulle vara i Amsterdam sket i det för att boka biljett till kambodja i jul istället. Så vi fick träffa honom denna helgen:) Min familj är så härlig!

Söndagen spenderade vi hos Pontus familj. Vi skulle fira hans syster lite i förskott. Vi hade tävling i hur fort Pontus kunde byta vinterdäck och 9minuter tog det. Det får jag väl tycka är godkänt;) Nya fårhuset är på godväg att bli ett lyxhotell, nu är det färdiggjutet 10 bilar med cement behövdes för att fylla ut allt. I december börjar dom lamma och som ni kanske förstår så kommer jag spendera mycket tid där då. Om inte jag själv ligger och föder då ;)

På kvällen åkte vi till Sebbe för att softa lite. Han har en katt som heter zorro och det är en utav få katter som inte är sådär skabbig. Kanske är för att han är en innekatt? Skitgo katt alltså, sådär cool i alla lägen.

Idag ska jag försöka tömköra och kanske hinner jag måla lite oxå... Kanske inte var världens roligaste inlägg idag. Kan vara för att det fortfarande luktar SKIT ihuset och jag e såå trött på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar