fredag 5 november 2010

lever jag? det kan du ge dej på!!:)

Det luktar fortfarande skunk i huset för er som undrar. Och nu har jag varit i affären o shoppat doftljus=funkar inte.
Så det är ju en himla tur att denna helgen är full bokad med hallowenfest och kalas så man slipper vara i sitt egna hus. Nä det ska bli jätte roligt med hallowen fest. Min syster är nämligen världens bästa festplanerare, hon lägger ner hela sin själ i fester och alltid blir dom så lyckade! Så mina framtida barnkalas planerar min syrra :) Vare sig hon vill eller inte!

Kollade på the voice imorse o där pratade dom om äldre och deras krämper. Och det hade varit ett tantgäng som satt och diskuterade alla krämpor dom hade då säger den ena tanten - Men vi är ju iallafall inte döda, det är väl något?
Hahaha så sant, så med dessa kloka ord har jag tagit dagen. Även The Voice kan ge en inspiration!! Älskar verkligen mitt liv!

TJOOHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar