måndag 6 september 2010

Stop

Undrar om man kunde stanna tiden bara lite grann? Allt är så himla bra just nu. Jag kunde inte ha en bättre karl som jag älskar så att hjärtat gör ont när jag tänker på det, mina djur mår bara fint, min familj mår bra men självklart saknar jag dom och mina vänner är glada och lyckliga. Peppar peppar...

Vilka världsbekymmer man egentligen har när detta är saker som bekymrar en.
Alla barn ute i världen som knappt får mat för dagen eller inget alls. Näe man är verkligen lyckligt lottad som kan försörja sig själv med ett jobb man vill ha
(okej inte alltid;)) men oftast. Det sker självklart hemskheter i Sverige också, mina tankar går självklart till barn i sverige som också har det svårt. Man får verkligen inte glömma att hemska människor finns världen över inte bara i fattiga länder. Vi lever i ett väldigt fint land, men hemskheter sker varje dag. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat hjälpa till mera. Dra mitt strå till stacken om man säger så. För vart vore världen om man inte brydde sig om varandra? Alla skulle sköta sitt? Näe ingenstans tror jag!

Vi har föresten fått tillökning i familjen ska snart lägga in en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar