onsdag 15 september 2010

Snabbt

Ja nu får det bli ett litet snabbinlägg, Diva är bättre i benet i helt ok men svullnaden har lagt sig rejält iallafall. Så jag hoppas med lite väntan så är hon snart okej. Inatt fick mina tjejer gå in för jag kände att hösten stod och sparkade rejält på dörren. Så nu är det höst, och mycket mockandes tills det är dags för bete igen:) Men jag tycker faktiskt att det är mysigt att mocka o pyssla i stallet.

I måndags var jag först hos syster och hjälpte henne få hem sina hästar från betet. Och det gick i sjuhundra hem. Tror Robin var tyckte det var dags att gå hem eller var det Faddin (hans lover) som han hade saknat ;)
Efter det bad det av till Annika som har köpt världens sötaste hus, helt underbart! Jag hade med mig lite paj och ärligt talat så tog det inte mer än 3 minuter så låg den i Annikas o Sparris magar, men det var ju skönt att jag lyckades med den iallafall för sist jag försökte baka så gick det ju åt helskutta...

Idag bär det av till Halltorp jag ska köra mammas häst till ATG för veterinärbesiktning. Så det är väll dags att hoppa in i duschen nu så man inte luktar dynga när man ska träffa folk.
tack o hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar