lördag 25 september 2010

Girls night

Igår tog jag och sofia min röda mustang över bron för kräftskiva hos my darling friend Annika. 18,58 svängde vi in på lagårdsplanen pricksäker som jag är! Och då hann vi med örhängeshopping på maxi oxå. Det var verkligen ingen liten kräftskiva heller mat för 50pers var framdukat. Men 7pers lyckades ta slut på ja ungefär allting :) Kvällen började lugnt med kräftmassaker och funderingar över vad vi egentligen satt och tryckte i oss bajssträng, hjärnsubstans, ägg ja och listan fortsätter. Ingen blev som tur var avskräckt och jag och Ida satte rekordet i flest ätna kräftor. Sen var det väll runt tio som det började urarta, vi skulle spela ett spel som ingen visste hur. Och något så enkelt som att läsa spelregler kan vara som att lösa ett iq test för vissa ;) Efter ungefär 45min minuter av Idas småförsök att överösta Annika med hur man spelar och 75 rökpauser för vissa så var vi igång...
Annika och Emelie tog fart och låg med hästlängder före oss andra. Sparris och Sofia ja vi säger väl så här, det finns säkert mycket annat ni är bra på;) Och sen då till segrarna MYSELF och IDA!!!fasen va bra vi var;)
Efter detta nederlag för Annika så brakade allt löst, Ida som fått små gliringar hela kvällen av Annika satte ner foten. Att brotta ner Annika är alltid lika kul, och hon fick utstå fyra fötter i fejjan så hon luktade fotsvett när vi var färdiga. Efter detta så somnade Annika eller det kanske var doften hon däckade för... Vi åkte hem och vid 3 haket slog jag in foten hemma. Somnade som en stock jättenöjd med den roliga kvällen.
puss på er mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar