tisdag 3 maj 2011

Surprise

Idag var det då Tisdag igen (if någon missat det faktum) så babysim stod på schemat. Jag körde in som vanligt på parkeringen och satt kvar en stund i bilen, powervilade ögonen lite bara;) Sen när jag kände att mina krafter var laddade så öppnade jag bildörren och där stod mamma! Då hade den lilla rackarn lurat mig. Igår när vi pratade så lät hon så himla trött efter att ha jobbat natt i två nätter. Och så skulle hon även jobba Tisdag. Men icke, det va bara lurendrejeri. En supertrevlig överraskning, och jag tror det var en stolt mormor som stod vid kanten :) Emilia plaskade som aldrig förr och fick testa på badringen. Där fick mamma till att och skoja till det:)

Emilia har med glädje börjat käka gröt. Jag min tok trodde att detta skulle bli lite svårt, men icke efter tredje gången så vevar hon som en galenpanna med armarna efter skeden. Och när skeden träffar munnen (kan vara lite svårt ibland) så tjuter hon högljutt MMMmmmmMMMmm!! Sötunge!!!

1 kommentar: