tisdag 24 maj 2011

Grrr

Nu är jag jävligt trött på den där rackarn som aldrig, vad jag än gör så går den inte ner!! Jag pratar om våg jävlen!
Här kämpar man med powerwalk varje dag, plus en till promenad i hastig takt. Och så rider man, nää faan ta den jäklen som uppfann vågen,jeans och stringtrosor... Jeansen ska jag faan bränna för varje gång jag tänker -idag ska vi vara lite fina, kanske kanske kommer jag i mina favvojeans? Men aldrig, näe jag får inte ens över dom över låren. Ja och inte ska vi prata om dessa stringtrosor som skär in i sidofläsket så man knappt ser trådjävlen.
Så det jag tror behövs är en rejäl dos med jobb. Ja för är det något som har hållt en någorlunda diffad så är det jobbet. Armmusklerna syns långa vägar och benmusklerna var gjorda utav stål med alla knäböj som blev i uppbunda lagårn. Så tacka vet jag lite hederligt arbete, så i helgen blir det röjning av hästhage.

2 kommentarer:

  1. Ähhhh, skit i vågen! Du är fin som du är!

    SvaraRadera
  2. Sofia Eriksson25 maj 2011 kl. 20:28

    Du ÄR fin Ellan!!!

    SvaraRadera