måndag 16 maj 2011

öken...

Okej jag har bloggtorka för tillfället...

Men idag var Sofia här för att snacka lite och kika när jag red Diva. Som vanligt skötte sig Diva utmärkt och även att det var halvt storm så travade hon på så lugnt och fint. Sofia är ju superduktig med Maxen (hennes fjording) så det var så roligt att få visa upp vad vi kan oxå:) Diva är verkligen helt underbar -jaja jag vet att jag tjatar! Men det är så roligt att få visa upp för Annika, syrran och Sofia för vi är vad annat hästfolk kallar för flummiga! Och det är så härligt att ha andra att bolla liknade idéer med. Jag är så glad för att jag äntligen har en så tillsfreds och glad häst.

1 kommentar:

  1. jag håller me dej! de är så skönt att kunna prata me dej om såna här saker för att man vet att man får sann uppskattning tillbaka, för du lyssnar, förstår o vet vad jag pratar om.
    o diva är helt awsome!!

    SvaraRadera