tisdag 12 april 2011

Som fisken i vattnet

Idag var det då den stora dagen!!! Vi skulle på Babysim! Åhh herregud va kul det var, jag tänkte innan att det kanske var lite väl tidigt med en tre och halvt månaders bebis. Men inte! Vi hade superskoj och Emilia njöt i vattnet hela halvtimmen och ville knappt gå upp när det var dags. Hon sprattlade som den med benen, däremot var armarna stela som järnrör ;) Babysim är verkligen något jag rekommederar till alla med bebisar. Hur kul som helst, och man såg verkligen på Emilia att hon njöt hela tiden!

Sen trodde väl jag kanske att hon skulle vara rätt slutkörd efter och att man kunde vila lite när man kom hem. Men icke! Mamma var mer trött än Emilia. Så jag får väll helt enkelt vänta till kvälle ;) Nästa gång kanske jag får med mig mormor ir pappa så kan vi ta lite kort:)

En riktigt trevlig dag med massa bebisar och glada mammor:)

2 kommentarer:

  1. jaså så babysim fick igång gångjärnen i benen på den lilla pinnen? haha.
    bra att du kom ihåg ;)

    SvaraRadera
  2. Låter nice ju... Kissade ni i barnbassängen?

    SvaraRadera