måndag 4 april 2011

Hiss

Jag måste Hissa vissa saker just nu.

Som Hippo hästfoder. Vad hade Bette varit utan detta underbara foder? Som ett benrangel antagligen...Nää det gör underverk på bara två veckors tid! Det där jävla Kraft kan kyssa sig i röven. Det går lixom bara rätt igenom. Nä tacka vet jag Hippo!

Och våren hissar jag oxå. Katterna är heta på gröten här på högtomtagatan(numera snuskaregatan!) Ett jäkla liv på dom, honkatterna står uppradade på vägen i väntan på första bästa gentleman.

Att jag snart slipper mocka skit!!!!!!

Och så självklart hissar jag min underbara familj! Men visst är jag rätt trött nu efter Emilias skrikande idag...JAAA hon KAN skrika! Tro mig! Men men humöret är ändå på topp. Jag hoppas iaf att hon inte är galen i natt, hellre på dagen än natten!

Idag är jag faktiskt så positiv så det blir inget diss, in your face. Trodde ni va att ni skulle få något guttigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar