måndag 29 november 2010

Julklappar

Då har det satt igång, Och lika fort var det över. Började tänka på julklappar för ungefär en vecka sedan och idag hade jag och syster bestämt träff för julklappshandling och lite annat smått och gott med. Jag var förbered med min lista och det känns så skönt att bara kunna räkna ner dagarna till jul utan stress över klapparna. Men syster då som mer tar dagen som den kommer;) åkte hem utan en enda julklapp! Inte ens en liten! Haha! Nu har hon ju iallafall kollat ut några av affärerna som INTE är värda att gå in i igen. Höjdpunkterna idag var ju helt klart fikat med räkmacka och bulle med varm choklad, sen fortsatte dagen i matens anda med kinabuffe på ming! Mums!!! Och jag är inte färdig, sen blev det ett långt stopp på Tokiga Ture! Jag la väll ingen större vikt på julklapparna eftersom jag mest trånade efter mat... Men ändå är jag riktigt nöjd med alla klappar. En riktig heldag i stora staden med syster. Jag hade riktigt roligt och jag var förvånad över att ryggvärken höll sig undan ända fram tills den sista affären. Riktigt skönt!
Så nu sitter jag i soffan med en stor godispåse och är riktigt nöjd över allt jag har fått gjort. Och självklart oxå fått umgås med min bästaste syster hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar