fredag 18 juni 2010

Happy birthday

Söta Sparris fyllde år igår. Så på morgonen ringde jag henne och sjöng det finaste jag kunde. Det är tur att hon är så snäll, för hon sa att det lät jätte fint;) Egentligen tror jag att hon la ifrån sig mobilen under skönsången;)hihi!



Sen på kvällen var det dags för födelsedagsmiddag. Och lyssna på detta, Sparris och Annika kom i TID. Åh herregud jag trodde jag såg i syne när dom stod där på larmtorget 19:28 vi skulle ses 19:30!!!Duktigt utav er :) Jag applåderar! Vi satte oss ner på uteserveringen på olearys. Gud vilken god mat! Riktigt fin mat... Present öppning hade vi med. Haha sparris lät våran present ligga i lådan. Det var en sportbh. Konstigt att hon inte ville ta upp den och visa alla;) hihi!Jätte mysigt var det, och jag hoppas Sparris var nöjd med sin födelsedag:) hon är verkligen värd en fin kväll ute:) Du är en underbar vän!!



puss o hej

1 kommentar:

  1. Haha! Tack så mycket!! Du sjöng faktiskt jätte fint <3
    Aa, det kändes lite lustigt att ta upp underkläder framför alla, men jag kanske va löjlig. Jag blev otroligt glad för presenten iaf!! Den sitter perfekt!!

    SvaraRadera