onsdag 2 juni 2010

Äntligen

SOOOOOL!!! Jippi solen är äntligen tillbaka! Gud vad jag har längtat. Som dom flesta kanske inte har missat så har ju vädret känts som en ruskig höstdag snarare än en vårdag... Men nu är hon tillbaka och jag har hört att hon ska stanna också. Energin höjs omedelbart, okej jag kanske inte gör mer saker (för jag e en latfis) men jag är iallafall gladare och mer positiv till vardags-sysslorna.

Min lilla hund löper just nu. Och jag har nog aldrig träffat en hund som beter sig som Embla när hon har mens. Är hon inne vill hon vara ute är hon ute vill hon in... Och lite halvt schitzofren har hon blivit ena sekunden ligger hon under soffan och är deprimerad andra sekunden hoppar hon fram helt crazy och ska leka. Men inte ska hon leka med mig, näe hon bojkottar mig just nu. Det är bara husse som gäller. Nu när jag tittar på henne då står hon i gräsmattan med nosen i vädret och bara luktar...hon har vädrat där hur länge som helst. Kanske är någon karl i närheten? Igår lekte hon med grannhunden som är en jackrussel valp! Alla som känner Embla vet att hon hatar valpar;)
haha, stackarn!

Idag sätter vi in roboten i lagårn!!!!!Äntligen!!byggjobbarna har bara fyra portar kvar sen åker dom hem. Och lagårn sa vara färdig:) Snart så, kanske bara e någon månad kvar nu....tjoooohej:)

1 kommentar: