tisdag 12 oktober 2010

snark! zzZZz

Sitter här och päser efter en stadig lunch bestående av böngryta med ris. Mums, den blev faktiskt riktig lyckad. Men som vanligt när jag gör mat så gör jag för ett helt kompani och frysen är packad med mat så jag får väl äta böngryta i flera dagar nu.

Sitter också och funderar på vad jag ska ta tag i idag?? Kanske rida lite? Kanske städa? bläää känner mest för att sega mig igenom denna dag. Latmasken har krypit fram idag och det blir nog en lugn dag med några telefonsamtal till min bästaste telekompis Sparris!;) Hon ska på intervju idag, så himla spännande. Hoppas det går skitbra! På fredag ska jag hjälpa till att flytta hennes hästar till björnö, hur roligt som helst. Men det roligaste är att vi äntligen får träffas. Telefonen går på högvarv här för att vi inte hinner ses så ofta som man vill. Men på fredag finally:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar