torsdag 18 mars 2010

Börjat blogga!

Okej första inlägget kommer här!

Gudars skymning, idag har jag varit på en så otrolig promenad med Diva (min ponny)! Hon börjar verkligen bli så lyhörd, och det är det jag strävar efter inget tävlingsredskap utan min kompis min allra bästa kompis! Jag vill ha en sån sammankoppling till min häst. Vi är en i två kroppar lixom. Det kanske inte är många som förstår min känsla till mina djur men sålänge jag vet vad jag vill så får andra tycka precis vad dom vill.

Nää nu babblar jag bara på!

Bette(min andra gamla trotjänare) var förstås lite ledsen när vi gick iväg,men jag lovade henne en låång borstning o morötter ikväll. Då blev hon lycklig! Diva är tyvärr skadad just nu men både hon o jag längtar tills det är dags o rida igen. Vi håller på med en blandning av western, dressyr och akademiskt. Jag tar de bitar jag tycker låter bra från allt och lägger in dom i min egna ridning och hantering! Nu tänker ni säkert att det blir ju krock i hjärnan på stackars hästen, men det funkar fint.

Åh vad jag längtar att få sitta på henne...


Lägger in lite bilder på mina djur så förstår ni hur underbara dom är:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar