lördag 24 september 2011

Spotify-just love it!

Wiii, har fixat tillbaka mitt spotify!!! Så nu går Kapten röd-ju mer dom spottar och beyonce-best thing i never had på högvarv. Emilia bara älskar musik alltså! Tror hon blir dansare eller musiker. Fast med tanke på mammas sångargener så lär det nog inte bli så. Kanske dansare ligger mer i generna...Måste bara säga oxå att Timbuktu-resten av ditt liv den texten alltså. Hur fasiken kommer han på allt? jag hoppas att du aldrig någonsin kommer komma ihåg en pinkod mer. Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött och även om du är pigg så ser du alltid trött ut. Oh my god, jag vill inte vara hans ovän!

Man glömmer lätt bort hur mycket musik gör för ens humör. Liten svängom med Emilia på höften varje morgon sätter dagen i rätt energi:) Jag älskar musik alltså, och jag är faktiskt rätt mycket allätare i musikfrågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar