lördag 11 december 2010

Oj jag slumrade till...

Nu e det illa, jag är så trött att jag inte ens orkar att åka iväg till affären för att köpa lördagsgodis!!! Undrar om det var för att jag låg vaken i tre timmar inatt? Men jag menar det är ju inte så att jag stiger upp o städar huset på nätterna, jag ligger ju bara i sängen och stirrar in i vägen och lite på klockan... Så jäkla trött kan man ju inte bli av det. Näe kanske är det latmasken eller är det vintervilan som börjar komma? ;)

Så vad har jag då gjort? Igår var vi på julbord i wannborga, det är väl under dessa tillfällen jag önskar att man hade lite variation i sitt matintag.. Det var ett mäkta bord framdukat och laxen var ljuvlig:) Idag har jag hämtat halm, pontus var så gullig och hjälpte till. Så nu har jag vad jag hoppas fyllt på tills det är dags att krysta. Jag menar det vore ju hemskt om det skulle gapa tomt samma dag som bebis vill ut. Det roliga är att jag är inte nervös för förlossningen utan för hur det ska gå med hästarna. Om jag ligger där i 40timmar ska stackars mamma behöva köra över flera ggr då ir? Äsch det löser sig, Pontus fixar ju det galant sen när bebis är ute det är ju bara under själva förlossningen någon annan får fixa. Jag får helt enkelt se till att bebis tittar ut relativt snabbt ;) Man märker att det börjar närma sig när folk ringer och frågar om inget har ploppat ut? Och när Pontus svarar i telefonen varje gång jag ringer för han tror att det kan ha satt igång :) Imorgon tror jag vi ska åka och inhandla lite bebissaker. Super roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar