söndag 19 december 2010

Lite blandat...

Vad saknar du mest? Egentligen ingenting för det är så underbart att bara få gå med magen i vädret och mysa. Men det är iallafall INTE alkohol eller snus utan skulle det vara något så är det BRIEOST eller MÖGELOST mums mums mums! Och nu när man börjar närma sig jul och alla ostbrickor serveras så vattnas det extra i munnen(ja nästan så att jag dreglar). Men som Pontus sa idag -dom säger nog bara att det kan vara farligt att äta ostarna för att om du hade fått äta ost så hade det nog varit låångt över 20kg som du gått upp ;) sagt med glimten i ögat!

Har sett att det är fler besökare på bloggen och det är ju jätte skoj. Anette det är ju jätte roligt att du har hittat hit:)
Jag har ju innan haft en rätt privat blogg men nu bestämde jag mig för att lägga ut den på fejjan. Jag tänkte såhär om det bara är typ Annika och sparris som läser bloggen så känns det ju lite meningslöst eftersom jag pratar med dom typ varje dag. Och därmed vet dom redan allt som skrivs i bloggen...Men å andra sidan så tycker jag själv oxå att det är roligt att gå tillbaka och läsa för sin egen skull.

Hästarna har nu fått sin egna pulkabacke i hagen! Pontus tyckte Diva såg lite uttråkad ut i hagen, så nu kan hon få vara en riktig herre på täppan:) Och tro det eller ej men det första hon gjorde var att försöka klättra upp. Tyvärr var backen lite för mjuk så hon trampade igenom hela tiden. Jag längtar så in i nordens efter att få rida alltså! Det var tillomed så illa att jag häromdan funderade på att hoppa upp inne i boxen. Bara få sitta lite däruppe... Men jag hittade inget som var tillräckligt högt så jag kunde komma upp, så insåg att jag får vänta! Inte för att foglossningen blir bättre av att jag sitter till häst (för jag kan knappt gå efter) men skit i det för det är såå härligt att rida. Men Diva klagar nog inte, kan ju vara riktigt skönt med en långvila.

1 kommentar:

  1. hmm, visste inte att man inte får äta mögelost? :S
    stackars dej, men snart, very snart så får du göra de igen! ;)

    SvaraRadera