måndag 10 januari 2011

Första dagen själva...

Ja och faktiskt så verkar det gå rätt hyfsat, jag och Emilia har hunnit gå en promenad i det underbara vädret. Och jag måste bara säga guuuud va skönt det är att foglossningen nästan är borta! Jag kan gå normalt igen, i slutet gick jag ju på kryckor så det var ju inte konstigt att man la på sig ganska mycket i vikt ;) Men som sagt nu är det frid o fröjd o Embla stackarn får gå på riktiga promenader igen!! Men självklart så läntar vi efter pappan i familjen oxå.

Måste bara säga att jag är så glad att jag har sån underbar familj o vänner som glädjer sig så åt vårat lilla tillskott. Det är få förundrat ha såna fina vänner och sån familj som verkligen bryr sig. Jag och Pontus har nu våran egna lilla familj men det känns så fint att veta att man är älskad av så många. Ni är verkligen speciella för mig!

Det känns som om man går i en drömvärld, som vi har längtat efter våran Emilia! Allt är liksom blurrigt runt om oss...

Nu börjar lillan gny så det är väl dags o slänga fram tutten igen ;)

3 kommentarer:

  1. du är verkligen älskad av mej ellan min bästa finaste vän! du betyder så mycke för mej o har gjort under så många år nu, o jag är så glad för din skull för jag vet hur mycke du längtat efter de här lilla barnet! <3

    SvaraRadera
  2. Åå så börjar jag gråta igen.... Va fint skrivet! Å vilken fin kommentar annika! Du är verkligen älskad av mig med <3 Puss

    SvaraRadera
  3. Ni är verkligen helt underbara!!!

    SvaraRadera