fredag 12 juni 2015

Gräsänka

Ensilagetider och man är tillfälligt lämnad för väder och vind styr jobbtider.
Men skörden blir rejäl och Pontus är super nöjd för han får köra sitt nya vrålåk -en nyköpt fendt med en lika nyköpt mchale press och han är i bondeheaven just nu:)
Emilia älskar att åka traktor men även hon kan få för mycket av det goda när man kör nonstop körningar...
Så när jag hade en läkartid fick jag ringa in moooooster maaaadde!!!!
Barnvakt är verkligen inget vi är bortskämda med, det är liksom lite svårt att åka över en timme för att bara droppa av och hämta någon timme senare.
Så därför blir det lite pusslande med Pontus istället, ett plus med att vara bonde att kunna vara flexibel. Men nu gick det ju inte och någon som inte va så ledsen över det va ju Emilia.

Gud va hon älskar sin moster, en sann idol! Dom gick bananas i studsmattan och jag 10mån efter BF fick snällt stå vid sidan av och titta på diverse konster och tricks.buhu...
Åh va jag älskar min syster jag är så glad över att jag har en sån relation. My true bff!

Nähädu idag blir det stranden, första stranddagen! Älskar havet, vet dock inte om jag hinner njuta något me två barn att se efter. Första testet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar