torsdag 24 mars 2011

hmmm

Åhh vilket underbart väder man vaknade upp till idag!!!! Så det första jag och Emilia gjorde var att åka till affären för att inhandla blöjor så vi skulle kunna ta och njuta ordentligt av vädret när vi kom hem. Få det tråkiga avklarat...

Så vad händer när vi kommer hem, jo moln kommer och solen försvinner. Attans, jag hann iallafall borsta av hästarna i solskenet. Det är så skönt att borsta ute nu när dom fäller så dant. När jag hade brostat klart så fick jag med mig halva Bette in på köpet. Men men det e smällar man få ta:)

Emilia har kört vakenrally nu i några dagar men idag äntligen fick hon tillräckligt med ro för att somna in i sina tre timmar mitt på dagen som vanligt. Så skönt för henne!
Igår fick hon oxå träffa sin nya kompis Ebba och Elvira, och jag har på känn att Emilia lär bli riktigt bra buddys med Ebba:) Elvira oxå så klart hon lär väl bli lekchefen;)

Imorgon ska vi till färjestan för att träffa fler bebisar. Superskoj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar