tisdag 8 mars 2011

Dagarna går

Guuuud vilka härliga dagar det har varit!
I söndags hade jag bestämmt mig för att gå till ridhuset, det var ju halvt storm på morgonen. Och man kan ju tro att jag känner min häst vid detta laget... Neeej jag skulle promt gå dit även att jag vet att det spökar hjärntroll när det blåser. Så vad hände jo hon gick omkull på blankisen utanför ridhuset. Tur att mammas sadel inte tog någon smäll. Så vi tog det lugnt i ridhuset, inget hårdpass inte.(who am i kidding, vi kör ju aldrig hårdpass;)) Jaja det var den dagen det.

Igår var jag och Emilia o pemlus ute på långpromenad, vi njöt riktigt ordentligt av de varma vindarna. Och Emilia somnade som en stock och sov sedan bort nästan hela dagen...Så kan det gå, jag hann iaf både mocka och käka ett skrovmål i lugn och ro.(lite efterrätt slank ner oxå men det pratar vi ju inte högt om eftersom kilona ska bort...)Jaja!

Idag ska vi åka in till modehuset för att möta upp Sparris. Det blir en mysdag med mycket shopping och massa fika:) Det vill säga om min unge vill vakna någon gång... Hon är en riktigt sjusovare på morgonen alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar