onsdag 18 augusti 2010



Efter High Chaparral hade jag massvis med ideer till Divas framtida utveckling. De flesta tycker säkert att vi mest flummar runt men jag försöker avspöka henne en aning. Det är alltid nyttigt, särskilt när man har en häst som pulsen rusar upp i 2000 så fort en gren bryts eller en fågel flyger förbi;) Näe så illa e det inte. Men iallafall så drog jag fram alla saker jag bara kunde hitta på gårdsplanen lakan, presening, brädbitar ja hur mycket som helst. Och tanken var att hon skulle gå över alla föremål. Hon skötte sig exemplariskt, och va hur cool som helst. Så ideer till saker som kan vara värre att gå över tas med glädje emot... nästa gång blir det presening med vatten i. Det är det värsta jag kommer på. Efter mitt försök att skrämma min stackars häst så fick hon va spöke själv, därav bilden:)

Ikväll ska jag och Annika-pannika åka till byhålan som dom kallar Blomstermåla för att träffa Sparris-plutt. Det ska bli så roligt att bara äta och snacka goja. Tror jag ska ha med mig en liten surprise;) men den förblir hemlig... Men bara så ni vet är det dött i bloggen efter ikväll så vet ni att det va "Blomstermåla den läskiga byn" som håller mig tillfånga. Hade det inte varit för sparris skull så vetifaan om jag hade satt min fot där;)hihi!!
puss på er

1 kommentar:

  1. hahaha va fan har du gjort me stackars diva ellan, hon ser ut som en 90årig muslimkärring, svensk version, därför den vita slöjan. haha
    mmmm rulltårta. mohaha

    SvaraRadera