torsdag 8 december 2011

Pictures

Jag är jätteduktig på att äta, sålänge jag får äta själv!

Gullunge

Såhär blir det när pappsen fixar frillan:)


Lite hur veckan har sett ut för oss i bilder.
Annars har det varit 1års fotografering hos atelje Wallander. Bilderna kommer på Måndag och jag kan knappt bärga mig. Dom kommer nog bli helt underbara.
Veckan på jobbet har gått superbra, alla hyddor är nu nytvättade av moi:).
Och löpmagsoperationen gick bra, tråkigt bara när dom får det. Men känslig för sådant är jag inte, medans jag stod där med ett tarmpaket och löpmagen i mina armar samtidigt som Karin sydde. Så samtalde vi om likheterna mellan kofödslar och människofödslar. Och kom fram till att det inte är så stor skillnad. För hur våra underbara kroppar bara vet hur dom ska göra och ut kommer ungen. Nu har ju både jag och Karin haft lätta förslossningar så jag drar defenitivt inte alla över den gränsen. Vissa får ju en helvetes förlossning och då är det ju kanon att hjälp finns precis när man behöver.
Hästarna då? Ja dom står här i hagen. Och så fort mitt dåliga samvete kommer över mig att jag inte hunnit göra så mycket. Så strör jag lite extra spån eller lägger in lite extra mat. Så lite nöjda är dom väll iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar