söndag 20 november 2011

Favvolåten

And i wish nothing but the best for you...
Jag vet inte vad den heter men när jag hör den på radion så blir man alldeles tårögd. Så otroligt fin!

Annars då? Jo här rullar livet på. Jag har jobbat helg och den gick utmärkt. Inga komplicerade grejor som gick sönder och bara en kalvning. 709 Min fina kossa är så söt, hon följer mig med blicken så fort jag går in hos korna. Och blicken säger -kom och gosa med mig min favvoskötare;)
Annars så rullar livet på så just nu -upp och jobba vid sex, kommer hem, leka, äta, natta, fixa hästar, duscha och sedan försöka hinna med min kärlek oxå. Pontus är verkligen helt underbar Pappa och sambo alltså.
Sådär ser det ut nu -något som kallas livet kanske? Jaja jag måste väl få några veckor på mig att vänja mig vid allt. Jag menar innan man har kommit in i det och allt rullar på som om man vore en duracellkanin. Tills man slår huvudet i kudden och slocknar som en kubbad säl.
Emilia håller på att lära sig att göra slängpussar, hon kommer bara till att pussa i handen men attans vad svårt det är att få iväg dom;) Hon är så otroligt fin min lilla gullunge!

1 kommentar: