söndag 13 mars 2011

Glömska

Åhhh jag blir tokig på mig själv. Jag går omkring med gröt i hjärnan numera! Glömmer det mesta och har svårt att ens föra en normal konversation... Dom säger att det kallas ammningshjärna, och jag hoppas verkligen det för såhär kan man ju inte vara någon längre stund!

I fredags kom Annika förbi en sväng efter jobbet. Jag bjöd på Spenat och fetaostlax med potatismos, det var mycket uppskattat:) Sen bar det av till fåren och som vanligt glömde jag kamerajävlen! Så inga bilder på lammen! Men men Annika blev förälskad i de små sötingarna och ville nog gärna sno med sig en hem under jackan... Men hon fick nöja sig med att ha skitiga Embla i knäet istället! Vi hade det supermysigt, och nästa vecka blir det dejt hos Sparris istället och då tänkte jag ta med mig min goda cheesecake, den lär nog bli uppäten på en minut om jag känner tjejerna rätt;)

Nu ska min lilla familj ha söndagsmys, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar