tisdag 15 mars 2011

Bläää

Fick igår en en tidning vi föräldrar nerdimpad i brevlådan. Åh va roligt tänkte jag och slår upp första sidan. Oscars nattandes går mycket bättre med en skön bomullspyjamas! Så nu är det ett måste att åka och köpa en pyjamas på Imps & Elfs för ynka 379kr. Jag menar ni måste ju ge era barn det bästa annars mår dom ju inge bra, dåliga föräldrar. Det står ju tillomed i tidningen att nattningarna ska gå så mycket bättre då. Så det måste ju vara sant.
Jaja vänder sida och där berättar föräldrar om deras rutiner.
Japp så nu får jag väl tvinga ner Emilia i sängen vid klockan 7 för det är visst så det ska vara. Några föräldrar berättar att deras unge redan vid 15 dagars ålder började jollra! Åhh herregud va duktigt! Nää här någonstan slängde jag tidningen och tänkte att läser man sånt strunt dagligen så lär man nog bli knäpp. Jag tar dagarna som dom kommer och mäter defenitivt inte mitt barn med andras. Men visst tiden får väl utvisa om hon har tagit skada utav att inte få den där pyjamasen för 379kr. Vem vet hon kanske en dag säger - fyfasiken för dig morsan att du inte köpte märkeskläder till mig när jag var liten!
Jag hoppas verkligen mina pyjamaser från lindex passar damen å andra sidan somnar hon ju som en stock om kvällarna så jättehemska lär dom nog inte vara :P!

1 kommentar:

  1. hahaha de är rätt ellan.
    vem fan bryr sej om bebismode! fuck that. huvudsaken är att dom mår bra dom små sötnosarna :)

    SvaraRadera