söndag 27 februari 2011

Wonderful

Igår hade jag bästaste syster på besök, Emilia överöstes med kärlek. Massa pussar o kramar, jag fick oxå lite lööve:) Efter att Emilia fått sin del då ;)

Men jag har verkligen världens bästa häst. Syrran tog Emilia och jag Diva så gick vi till ridhuset. Det är verkligen sån skillnad på Diva, tex när man hoppar upp så har hon innan rusat ifrån skänklen och försökt "springa undan". Jag tror att hon mest har gjort det för att hon tänker att om jag bara springer på så slipper jag. Nu när jag hoppar upp står hon still hur länge jag vill, och sen när vi går framåt så går hon sakta utan att takta med sänkt huvud! Sen när jag vill flytta henne så flyttar hon direkt åt det hållet jag vill inte som innan då hon nästan har gått emot skänklen istället. Huvudet går hon sänkt med hela tiden inte som innan då hon ofta slängde upp huvudet och protesterade. Och som jag skrev innan hon har öronen framåt hela tiden, och då spelar det egentligen ingen roll vad vi än gör. För vi har iallafall roligt :)

1 kommentar:

  1. sådärja.. nu har jag läst igen allt jag missat på din blogg.. :) härligt youtube-klipp! o fina bilder! tänk va mycke man missar när amn är utan dator :p

    SvaraRadera