tisdag 15 februari 2011

Mysdag!

Jag hade min söta vän Sparris på besök igår. Och vi hade en heldag med mys och massa snick snack. Så skönt att inte känna någon stress utan bara vara lixom! Sparris kom på förmiddagen med en helt ny look, nyklippt o nyfärgat hår. Hur fin som helst, så jag blev lite avundsjuk och satt o klagade på min egna frilla o hur trött jag var på den. Då säger Sparris -ja men då åker vi väl o klipper dig då, jag kan ju passa Emilia. Så det bar av till Borgholm för en drop in tid! O gud va skönt det var o bli av me dessa slitna toppar. Efteråt så bjöd jag Sparris på en alla hjärtansdag semla från Nya kondis, den slank ner relativt fort ;) Sen drog vi hem och fick i oss ännu en kopp te(typ 7:e koppen den dagen). Och ännu mera snack, och massa mys fick sparris me Emilia. En superdag helt enkelt med bästaste Sparris :) Underbara vän!

1 kommentar: