söndag 29 april 2012

På fel ställe vid fel tidpunkt

Klockan slår halv sex och jag ska strax bege mig hem från jobbet. Ska bara seminera en ko först, och tycker mig ligga bra till i tidschemat. Allt går smort och jag letar i kon efter cervix. In kommer Andreas och undrar hur det går? Finemang svarar jag. 20 minuter senare börjar armen värka och jag börjar undra om denna ko kanske tappat cervix vid kalvningen. ;) Men när jag precis hittar cervix viftar kossan till med svansen och payetten med sperma i flyger ner i skiten. s****t*ns j**la s***t!!! Jag börjar om och hinner knappt vara inne i kon 2 minuter och hon gör om samma sak igen, jag vet vad ni tänker. Men höll hon inte i den ordentligt när hon precis har fått en i rännan. Och NEJ det gjorde jag tydligen icke...Perkele!!! Jag börjar om för jag har minnsan gett mig faan på det här. Då blir det ett sånt vakum i kosse stackarn så hon skiter värsta brandslange skiten rätt ut i min ansikte samtidigt som jag hör dörren smälla igen och någon är påväg in. Jag som står med bägge händerna upptagna försöker frenetiskt gno av mig koskiten på kossans skinka med inser att jag mest bara smetade ut allt plus fick en jävla massa hår i fejjan. Andreas undrar igen hur det går och precis då trixar jag mig igen sista delen av cervix. Faan va jag hoppas att den kossan tog sig efter vad både hon o jag fick gå igenom. Behöver jag säga att min kramp i armen inte släppte förrens två dagar senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar