måndag 30 april 2012

Hakuna Matata

Jag försöker febrilt lära både mig och Diva att ta det lite mer layed back styled. Det går väl sådär för min del, men Diva fattade galoppen rätt fort faktiskt. Vi var ute i skogen och gick en runda. Och Diva har ju alltid en tendens att freaka ut när vi är i skogen. Men så kom jag på att när vi är i ridhuset kan hon ju faktiskt gå och trava i min takt när jag springer brevid utan grimskaft. Så jag tyckte inte det var för mycket begärt att hon faktiskt kunde försöka det ute oxå. Fast självklart med grimskaft, så långt har vi inte kommit än... Och kors i taket när hon fick en uppgift att fokusera på så skötte hon sig galant! Precis brevid mig i min takt. Dock såg det nog rätt lustigt ut när jag kom och gick med min polle. Med jätte höga knälyft och gåendes i någon sorts haltposition med kroppen. Men skit i det Diva var ju med på noterna iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar