fredag 9 december 2011

Den sanna humorn

Jag står i stallet och mockar skit med Emilia som åskådare som vanligt.
Emilia ser lite utråkad ut eftersom jag nu mockar i spån och det tar en jävla tid. Så jag tar ett greptag med skit och slänger i skottkärran samtidigt som jag säger ordet BAAAJS och skrynklar på näsan! Och Emilia lägger av världens garv. Så där sitter mitt lilla underbara barn och asgarvar åt ordet BAJS samtidigt som jag står dubbelvikt i boxen och asflabbar. Mor och dotter med exakt samma humor. Så det blev en riktigt underhållande mockning den dagen. För varje bajstag var precis lika roligt...
Sen begav vi oss in för att käka lite krubb. Och Emilia sitter i godan ro och äter. Då lägger hon av en brakfis och börjar garva, trycker på och ut kommer en ännu större! Vi båda två sitter och skrattar så magmusklerna gör ont. Och brevid sitter pappsen och glor lite konstigt på mig. Jag menar hur kunde han undgå att min humor endast består av bajs o kiss humor och så en skvätt av skadeglädje såklart?.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar