onsdag 15 juni 2011

Jaha det hela började med att jag skulle vara duktig igår kväll och rengöra med tandtråd inför det stundande tandläkarbesöket... Det slutade med att jag fick med mig halva tanden i tråden som så fint föll ihop till fem småbitar. Så jag lyckades förstöra två tänder. Klantskalle!

Som tur var så lugnade tandläkaren mig och sa att det hade hänt så småningom iallafall. Så eftersom det blev ganska akut helt plötsligt så fick jag en tid efter den kontrollen som jag var på. Så vad visade då kontrollen? Tre hål som måste lagas och två som kan vänta. Uppskattad summa? 4000 spän, tjoooolahej va glad jag är ;)
Men nu raderar vi detta ur minnet och går vidare:)

Detta var vad som stod utanför fönstret ikväll :)

1 kommentar:

  1. den där tandhändelsen lämnade du av någon anledning ute ur vårat samtal idag ;)
    haha jag döör av skratt!

    SvaraRadera