lördag 11 juni 2011

...

Idag så möttes syrran och jag upp för shopping i modehuset. Jag hade väl tänkt mest att jag skulle titta på när syrran shoppade men klåfingrig som man är så gick man o kikade på massa fin fina kläder. Både till Emilia och mig själv...
Men det var inte bara jag som drogs till barnavdelningen utan moster köpte in en så fin kollektion åt Emilia, så nu har hon massa fina klänningar och tunikor. Så gulligt!
Och så när jag och syrran stod där i godan ro så dyker helt plötsligt mamma upp. Som en liten trevlig surprise:) Barnvakt hade syrran beställt, och självklart kommer ju mammsen direkt;)
Så vad hittade jag då? Jo jag har då kommit till insikt att jag nog aldrig kommer att komma i mina gamla jeans. Så nu fick det bli ett par nya, och jag känner på mig att dom kommer bli favoriter eftersom dom var så höga i midjan att fläsket stoppades in och trycktes ihop!!(inte sådär så att fläsket kommer upptill) Riktigt najs!!!
Sen blev det en jättefin tunika och en klänning. Emilia fick så mycket så det orkar jag inte rabbla upp. Hon har nämligen växt ur storlek62 nu så en ny garderob behövdes.

Så det var det hela som stod på schemat idag, imorgon är det kalas hos Sparris!
Hur underbart har inte jag det som får mysa med min dotter varje dag och vi kan hitta på precis vad vi vill. Helt okej att bara mysa hemma i slapparkläder en hel dag om vi nu vill det. Jag älskar verkligen min fina familj, och jag är så lyckligt lottad som har en!

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar