tisdag 30 mars 2010

Underbart

Vilka underbara dagar jag har haft!
Jag satt upp på Diva för första gången på 7 veckor! Åhh va härligt det var, inget slår den känslan när man har längtat så länge efter något. Min lille Diva var så duktig, pigg men duktig:) Igår hade vi bomträning i ridhuset efter lite tålamod så började hon lyssna o inte bara "gå på". Så lycklig jag är!

Igår åkte jag till Annika o tittade när hon red, jätte skoj. Hon är så himla duktig! Efter det tog vi en kort pizzadejt:)Mummmmsss! Haha fast Annika fick nog pjuka lite när hon kom hem, inte så najsigt pannika:)
Min gulliga vän Linda har varit här idag. Alltså hon sa att det var 4år sen vi sågs!!! My god, 4 år inte klokt!!Kändes verkligen som igår!! Lilla Nellie var så söt. Nästa gång får jag kanske träffa Igor med:)

Så himla fina vänner jag har, det är så underbart att få ta del utav deras liv och jag känner att de verkligen bryr sig om mitt med! Vad skulle man göra utan sina vänner?? Lyckligt lottad är jag!

2 kommentarer:

  1. vilken fin blogg ellan! fint skrivet :) ja blir jätteglad, du är en underbar vän du me <3

    SvaraRadera
  2. Gullunge! :) Du är så snäll! Det var jätte trevligt att hälsa på dig. När jag kom hem och det blev nästa dag ville jag åka tillbaka. Har jag sagt att jag ofta tänker: Snart kommer Ellan tillbaka! (typ som att du bara är på semester men att du eg bor på ön.) Ledsamt att det är så långt. :) Hoppas på att ses snart igen!

    SvaraRadera