fredag 19 mars 2010

Okej igår fick jag bloggtips utav min goda vän Annika(the bloggqueen)...Vi kom fram till att jag borde hålla mig till bildblogg!eftersom jag har skrivsvårigheter,men men övning ger färdighet or what??Sen kom vi oxå fram till att ståuppkomiker kanske man skulle bli, Annika lova o komma på mina shower.Om jag ska vara ärlig lär det mest bli bajs o kiss skämt, Onej jag har defenetivt inte växt upp än trots mina 24år.

Jag är verkligen så pepp på att börja arbeta med Diva igen efter skadan, Hon är ju min egna lilla flumboll hon. Vi har ju defenetivt våra dunster. Men det är som om hon vet att när hon går över gränsen, men vill göra det för att hon ska se reaktionen. Nyfiket litet charmtroll är hon!Men så spännande ska det bli o utvecklas med henne!
Pratade med Mamma imorse och hon undrade vad jag skulle skriva om i min blogg.
Mina djur eftersom alla är så trötta på att höra mig prata om dom jämt, så får jag väl ta och skriva om dom:)

Frulledags o sen vovverundan!So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar