onsdag 11 januari 2012

Så pepp

På livet just nu. Jag har världens goaste dotter som förgyller varje dag med sina påhitt. Hon är verkligen en madam med ett starkt tyckte om saker och ting. Och humor har hon oxå, tror hon ärvt den av mig faktiskt;) Jag känner mig så otroligt tacksam över att jag har Emilia i mitt liv och det ska bli så galet roligt att få följa hennes liv. Jag har verkligen en underbar familj!

Och jobbet går suveränt med, korna mjölkar som aldrig förr = alla är nöjda och glada på jobbet;) Man får en kick av att gå till jobbet och se hur allt bara flyter på och en kick av att gå hem och möta sin dotter komma GÅENDES till mig.

Och så var det bara hästarna kvar... Jo jag o Sofia ska ta upp hästmåndagarna igen det har ju legat på is sen jul. Men när vi väl är igång då tror jag det kommer flyta på minst lika bra det också.

Life is great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar